Є запитання щодо сервісу?
Привіт,
Це ми – команда сервісу компанії Pyramida Techick!
Ми знаємо, що при користуванні технікою можуть виникати запитання. Нажаль, зараз ми працюємо у воєнних умовах, процеси займають більше часу та якість залишається незмінно контрольованою ;)
Для того, аби всі заявки потрапили у надійні руки нашої команди, ми адаптували
роботу сервісного центру. Для вашої зручності пропонуємо три формати
подачі
заявки.
Просто залиште повідомлення в одному із зручних каналів зв’язку, а наш оператор
зв’яжеться з вами протягом 1-2 днів та зробить усе аби надати повну відповідь на
ваше питання.
Обирайте свій варіант контакту*:
Форма зв`язку
Сервісні центри
Для оперативного вирішення запитань, пов’язаних з гарантійним чи негарантійним обслуговуванням, ви завжди можете звернутись до авторизованих сервісних центрів з обслуговування техніки Pyramida. І немає значення, в якому саме магазині і коли купували товар. Наші висококваліфіковані спеціалісти швидко та якісно продіагностують та відремонтують Вашу техніку.
Місто/область |
Назва СЦ |
Адреса |
Телефон |
Показати місцезнаходження |
---|---|---|---|---|
Біла Церква |
"Дойчелектросервiс" |
вул. Леваневського, 28-А |
(0456) 33-94-00 (0456) 30-94-00 (067) 565-87-03 (094) 929-94-00 |
Показати на мапі |
Біла Церква |
"Атлант Сервіс" |
вул. Фастівська, 28 |
(0456) 36-15-28 (095) 271-99-39 (098) 871-99-39 |
Показати на мапі |
Київ |
"Pyramida Service" |
Харківське шосе, 2 |
0-800-604-463 (044) 507-13-49 (067) 46-43-989 |
Показати на мапі |
"Дойчелектросервiс"
Біла Церква
вул. Леваневського, 28-А
(0456) 33-94-00
(0456) 30-94-00
(067) 565-87-03
(094) 929-94-00
"Атлант Сервіс"
Біла Церква
вул. Фастівська, 28
(0456) 36-15-28
(095) 271-99-39
(098) 871-99-39
"Pyramida Service"
Київ
Харківське шосе, 2
0-800-604-463
(044) 507-13-49
(067) 46-43-989
Про сервіс
Ми докладаємо величезних зусиль, щоб Ви отримували задоволення від використання нашої продукції, і допоможемо з рішенням будь-яких непередбачених ситуацій, що стосуються техніки Pyramida.
Вся техніка ретельно перевіряється, тестується і строго контролюється службою контролю якості компанії Pyramida Technik. Саме тому на всю вбудовану техніку Pyramida Ви отримуєте три роки повної гарантії офіційного виробника – безкоштовно!
Ви зможете користуватися всіма перевагами нашого гарантійного обслуговування з індивідуальним супроводом незалежно від того, у якому магазині придбали товар.
Просто оберіть зручну форму зв’язку наш оператор зв’яжеться з вами протягом 1-2 днів та зробить усе аби надати повну відповідь на ваше питання.
Ми завжди поруч і готові надати якісні послуги. На сьогоднішній день для вас працює 28 офіційних сервісних відділень по всій території України, розташованих в обласних центрах та інших великих містах. Попри війну ми на постійному зв'язку з нашими партнерами. І завжди зорієнтуємо, хто може допомогти з вашою проблемою.
Ми пропонуємо експертну діагностику та ремонт побутової техніки від наших авторизованих технічних спеціалістів.
Наш оператор з радістю допоможе вам обрати найбільш зручний сервісний центр та проконтролює вирішення вашої проблеми. Наша мета - зробити все можливе, щоб ви були задоволені якістю наших послуг.
Ви зможете відслідковувати статус ремонту своєї техніки навіть без Інтернет-підключення. Ми запровадили нову систему смс-сповіщення, через яку регулярно повідомлятимемо Вам про хід сервісного обслуговування. Де б ви не знаходилися, ми проінформуємо про статус вашої заявки, заплановану дату виїзду майстра чи успішне завершення ремонту. Ви завжди будете знати про статус відправлення замовлення на комплектуючі та коли зможете їх забрати.
В усіх сервісних центрах Pyramida можна замовити та придбати будь-які без винятку комплектуючі, в тому числі нові жирові та вугільні фільтри.
Сервісний центр демонтує виріб, який було встановлено у спосіб та за допомогою елементів, що передбачені виробником (відповідно до інструкції з експлуатації). Якщо виріб монтували способом та за допомогою елементів, що відрізняються від рекомендованих виробником, демонтаж проводиться коштом власника.
Гарантійний ремонт
Купуючи техніку Pyramida, Ви отримуєте надійну побутову техніку з гарантією. Термін гарантійного обслуговування кожного конкретного товару зазначений в експлуатаційних документах*. Перш ніж почати експлуатацію, рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами та інструкцією з експлуатації.
Для вирішення будь-яких запитань, пов'язаних з гарантійним і післягарантійним обслуговуванням техніки Pyramida, незалежно від того, в якому магазині і в який період був придбаний товар, Ви завжди можете обрати форму зв'язку з нашим оператором :
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», користувачі техніки Pyramida мають право на отримання безкоштовного обслуговування протягом гарантійного терміну експлуатації. Підставою для надання гарантійного обслуговування є наявність коректно заповненого гарантійного талону і чека про оплату товару**.
-
Гарантія на всю техніку Pyramida становить 3 роки (36 місяців) з дати покупки за наявності чека та гарантійного талону (для товарів придбаних з 01.09.2016).
-
Для товарів, придбаних в період з 01.01.2021 року по 31.12.2021 року термін гарантійного обслуговування може бути 4 роки (48 місяців) з дати покупки за умови успішної реєстрації в акції 2021 та отримані Сертифікату на додатковий рік гарантії.
Перевірте правильність заповнення гарантійного талону. У талоні обов'язково повинні бути вказані модель виробу і дата продажу, а також підпис продавця і штамп магазину. Вносити поправки до гарантійного талону заборонено.
Разом з гарантійним талоном користувач техніки повинен обов'язково зберігати товарний або касовий чек**.
Протягом гарантійного терміну безкоштовно для користувача усуваються пошкодження або дефекти, що виникли з вини виробника.
Гарантійне обслуговування здійснюється шляхом ремонту або заміни дефектної деталі (вузла). Замінені дефектні деталі (вузли) переходять у власність виробника.
Увага!
Установка та підключення продукції не входить до послуг з гарантійного
сервісного обслуговування і виконується сервісними центрами за рахунок
покупця.
Детальніше за тел. 067 464 39 89
Гарантійне обслуговування надається в 80 сервісних центрах, розташованих в більшості великих і середніх міст України.
Вироби, які потребують гарантійного ремонту, повинні бути доставлені до найближчої сервісної служби, крім техніки, встановленої стаціонарно. Вироби повинні бути чистими і складені в оригінальну упаковку з усіма додатковими вузлами.
Сервісний центр демонтує виріб, який було встановлено у спосіб та за допомогою елементів, що передбачені виробником (відповідно до інструкції з експлуатації). Якщо виріб монтували способом та за допомогою елементів, що відрізняються від рекомендованих виробником, демонтаж проводиться коштом власника.
Гарантія продовжується на термін перебування виробу в сервісному центрі. Гарантійний термін на замінені деталі (вузли) закінчується одночасно із завершенням терміну гарантії всього приладу.
Увага! Не підлягають гарантійному ремонту та знімаються з гарантії представником сервісної служби вироби, які використовуються з порушенням правил підключення та експлуатації, зокрема:
-
при неправильному використанні витратних матеріалів;
-
вироби, що використовуються для промислових цілей;
-
вироби з механічними пошкодженнями;
-
виріб, що експлуатувався без жирових фільтрів, і на моторі виявлено сліди жиру, які утруднюють роботу витяжки;
-
жирові фільтри витяжки дуже забруднені, що є перешкодою для вільного проходження повітря через них на мінімальній швидкості;
-
вироби з несправностями, які виникли внаслідок експлуатації, в тому числі внаслідок нестабільної роботи електромережі (відхилення частоти від номінальної більше ніж на 0,5%, напруги - більш ніж на 10%);
-
вироби з ушкодженнями, які виникли внаслідок неправильного транспортування або зберігання;
-
вироби з несправностями, які виникли внаслідок попадання до приладу тварин, комах і гризунів, а також внаслідок дії непереборних сил (пожежа, повінь, блискавка і т.д.);
-
вироби, ремонт або відкривання корпусу яких здійснювалися особами, не уповноваженими виробником.
У разі, коли ремонт виробу з технічних причин неможливий, користувач отримує відповідний акт. На його підставі клієнт самостійно вирішує всі питання заміни або повернення вартості виробу безпосередньо з організацією-продавцем (постачальником) цього виробу.
Відповідно до Правил надання населенню послуг з газопостачання, затверджених Постановою КМУ від 09.12.1999 р № 2246 і Правил безпеки систем газопостачання, затверджених наказом Державного комітету зі спостереження за охороною праці від 01.10.1997 р № 254, категорично забороняється самовільне підключення газових приладів до систем газопостачання.
Підключення газових варильних поверхонь Pyramida має здійснювати виключно газорозподільна організація або підприємства і організації, які мають необхідні ліцензії та дозвіл на виконання таких робіт відповідно до вимог чинного законодавства. Факт підключення газового приладу повинен бути підтверджений відповідною документацією.
У разі порушення вищезазначених вимог дія гарантійних зобов'язань щодо виробу припиняється.
*для товарів, придбаних в період з 01.01.2021 року по 31.12.2021 року термін гарантійного обслуговування може бути зазначений у Сертифікаті за умови успішної реєстрації в акції 2021;
**для товарів, придбаних в період з 01.01.2021 року по 31.12.2021 року, успішно зареєстрованих в акції 2021 важлива наявність отриманого Сертифікату на додатковий рік повної гарантії.
Негарантійний ремонт
Що робити, якщо ви виявили несправність, а термін гарантії минув? Ви завжди можете звернутися до будь-якого авторизованого сервісного центру в усіх регіонах України. Також завжди до ваших послуг фірмовий СЦ Pyramida Service в Києві.
Алгоритм дій при виявленні несправності гарантійного та негарантійного виробу (термін гарантії якого скінчився) не відрізняється: оберіть форму зв'язку та чекайте на дзвінок нашого оператора.
Широкий спектр сервісних послуг дозволить надати негарантійний ремонт будь-якої складності, послуги з установки, підключення, обслуговування та профілактики техніки Pyramida.
Сервісний центр демонтує виріб, який було встановлено у спосіб та за допомогою елементів, що передбачені виробником (відповідно до інструкції з експлуатації). Якщо виріб монтували способом та за допомогою елементів, що відрізняються від рекомендованих виробником, демонтаж проводиться коштом власника.
У сервісному центрі обслуговується вся техніка Pyramida:
Кухонні витяжки;
Варильні панелі: газові, електричні (склокераміка та індукційні);
Духові шафи;
Посудомийні машини;
Мікрохвильові печі.
Попередню вартість ви можете дізнатися, в нашого оператора сервісного центру Pyramida, а остаточну - вам повідомить майстер після проведення діагностики та визначення причини несправності.
Техніку ви можете самостійно привезти до сервісного центру або оформити заявку і викликати майстра додому.
-
Необхідно узгодити час і дату вашого приїзду до сервісного центру з оператором сервісної лінії.
-
Доставити техніку до сервісного центру Pyramida, який знаходиться за адресою: м Київ, Харківське шосе, 2.
Графік роботи: пн-пт 10:00-14:00. -
В залежності від складності ремонту та наявності запчастин, ваша техніка може бути відремонтована відразу або вам необхідно буде залишити її в сервісному центрі на певний час.